2011. augusztus 25., csütörtök

Suzuki GSXR motoros bőrkabát, Új, INGYEN POSTA - Jelenlegi ára: 23 998 Ft

Vadi ÚJ kabát, különleges és ritka darab, ilyen nem jön Veled szembe az úton, Magyarországon CSAK nálam kapható!
 
M-es méretű(de M-Lnek felel meg, erről lentebb); nem egy súlyos kabát, váll, hát, könyök, alkar protektort tartalmaz a ruha amelyek kivehetőek és a hátába beleültethető normális gerinc protektor is, tartalmaz a kabát egy belső zsebet és két külső zsebet, aláöltöző ruhaanyagnak megfelelő egyszerű bélés a szellőzés miatt, néhány helyen dísz cipzárok(képek), gyönyörű eldolgozás a varrások mentén és rendkívül minőségi darab, a képek beszélnek!
Anyaga: Műbőr(szuper lágy, vastagabb mint a társai, szintetikus minőségi anyag)
 
További méretek:
Magasság(kb. ekkora magasságú emberre már jó): 177-187cm  (egyszer felpróbáltam és én 181cm vagyok...; rám tökéletes)
Súly(kb. ekkora súlyú emberre már jó): 70-80kg  (én 72kg vagyok és ugyancsak tökéletes de egy kis elhízással sem lenne még baj méretileg)
Hossz(a cipzár mentén a tetejétől az aljáig): 59cm
Ujj hossz(toldástól): 61cm(karra még lenne mit gyúrnom, bőven elbírja)
Váll(varrástól-varrásig): 50cm
Mellkas(kerülete körbe): 112cm
Nyak(kerülete körbe): 52cm
 
Amint írtam az első kettőnél hogy egyszer felpróbáltam ez így is volt! A protektorokat belehelyeztem, mert úgy testesebb formája van és én, még ha felszednék felső testre egy kis izmot vagy pár kilót akkor sem lenne gond szóval ezek a méretek csak irány adóak!
 
A fotók 100%-ig házilag készített fotók!
 
Ha kérdés merült fel benned vagy szükséged van még több képre írj nyugodtan!
Kérlek tekintsd meg többi termékemet is!
Csere nem érdekel!
Ha további információra van szüksége kérdezzen bizalommal és örömmel válaszolok minden kérdésére!
Üdvözlettel: paradicsomkonzerv


Jelenlegi ára: 23 998 Ft

Az aukció vége: 2011-09-15 18:28
. Suzuki GSXR motoros bőrkabát, Új, INGYEN POSTA - Jelenlegi ára: 23 998 Ft