2012. február 23., csütörtök

Jó állapotú Nokia X6 - Sony ARC csere érdekel - Jelenlegi ára: 29 999 Ft

Üdvözlöm kedves érdeklődő!
Eladásra kínálom a Nokia X6-os okos-telefonomat melynek én vagyok az első tulaja.
A készüléket újonnan boltban, gyári függetlenként vásároltam tavaly októberben (külföldön)
Természetesen magyar nyelv, adatkábel és töltő is van hozzá. Végig tokban hordtam illetve szinte csak kihangosítóval használtam. Semmi baja nincs a telefonnak, szimplán csak annyi, hogy általában fél évente szoktam váltani.  
A sok hirdetéssel ellentétben nekem még nincs meg az új készülékem és csere is érdekel, viszont kizárólag a következő három típusra:  
Nokia Lumia 800
Nokia 8800 Arte
Sony Ericsson Arc
Jó licitálást ill. várom az ajánlatokat : )


Jelenlegi ára: 29 999 Ft

Az aukció vége: 2012-03-02 22:26
. Jó állapotú Nokia X6 - Sony ARC csere érdekel - Jelenlegi ára: 29 999 Ft